2011/05/06

>D Hrám, hráš, hráme >D

Tákže, prečo ten nadpis, že? :D
No, to preto, lebo, KONEČNE máme nejaké hry u nás v Chikovi, takže vlastne teraz len hráme:D
WoWko hráme preto, lebo aj keď sme si to zakázali, stalo sanašou závislosťou :3 Vadí? Nám nie :3 Teraz sme už končne máme profesiu (alchymista), ktorú sa oplatí mať, takže chodíme po Kalimdore (zatiaľ iba tam môžeme zbierať ^^") a zbierame čo sa dá. Tiež sme si "natrénovali" rybárčenie, takže o 4 lvly si budeme môcť vyloviť nového mounta :D Skvelé nie?! :3
The Sims 2 hráme preto, lebo sme si to včera nainštalovali, čo znamená, že nás to baví:D Teraz sme si urobili Hikara a Shoa >:D Muahahá, my sme také diabolské:D
A ešte ostáva Amnesia.... no, trochu nás to sklamalo, ale to len preto, že sa nám to ruší, lebo vždydačo stlačíme xD Musíme sa naučiť sa ovládať ešte predtým, ako to spustíme a v panike stlačíme prvé čo nás napadne XP.
Ale už sme hrali asi 10 sekúnd:D
To isteže nie sme my, toto je dajaký slaboch xD




Sníval sa mi taký divný sen. (Všetko budú krycie mená) Bol tam Hikaru, Saga, Aoi a potom aj všetci ľudia, ktorých poznám O,o Hrali sme naháňačku, lenže potom som sa ocitla v Tonyho byte, a on mi pustil nejaký horor od 52+ a to bolo.... HROZNÉ. Na začiatku boli ukázané prípady, kde strašidelný psychopat, strkal ľuďom nejako do tela trnité srdcia a oni sa potom v agónii rozpadávali. Tiež boli nahí z nejakého dôvodu. A celý čas tam hralo Serenade.... Potom som sa zobudila a šlak mamine, lebo som sa bála zaspať ^^""""
That's all xD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára