2011/05/02

Youyou ^^

Tak ako sa máte???
Ja... no..... xD
Veľmi prudko uvažujem, že ozaj neznášam, keď sa krásavci ostrihajú a to ich oškaredí. Okay, je to povrchné, ale ja SOM zčasti aj taká :3
Takisto teraz musíme ísť "dobrovoľne upratovať". Akože, je pondelok, nie?!?! Hádam sa malo v sobotu/nedeľu, keď sme boli aspoň raz mimo domu.
V sobotu sme totiž boli u Emy (pzerali sme Doriana a Pomádu X3) Jedno lepšie ako druhé XD. Potom sme išli ku Rai, kde sme hrali WoWko a pozerali Junjou + Sekaiichi Hatsukoi + Step up 2. Moose je taký zlatý XD.
Ešte jedna vec: Na francúzštine sme mali veci o hokeji. A équipe je družstvo a équipement je... no to isté čo po anglicky. A teraz ona sa spýtala že: Ktoré družstvá hrajú večer? A ja som v tej chvíli nedávala pozor a počule som: Ktorú výstroj potrebujeme večer? A na celú triedu som potom povedala, že pyžamo ^^" Ale tie veci vo fránine znejú ozaj podobne, no xDDDD Teraz sa mi ich ale nechce vypisovať, a aj tak nemám na to accenty tu XP

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára