2011/05/12

Čo ťa neposilní, to ťa zabije....

..... a ja som už mŕtva.
Zajtra máme totiž súťaž z tanečnej v Nových Zámkoch a mám v jednej časti padnúť na kolená a mám z toho takú modrinu, že no a tak to strašne bolí, keď  na to kľaknem i-i Mám normálne z tanečnej dve modriny (jednu na členku!) a zodretú kožu do krvi! Viem, neznie to hrozne, ale mať modrinu cez pol kolena nie je žiadna sranda. Mám z toho veeeelice pozitívnu náladu, a tak pozerám junjou (fakt neviem, ako som to mohla nemať rada) a asi si pozriem aspoň z princípu VK (konečne vyšla 70. kapitola ^-^).
A inak rozmýšľam, či je náhoda alebo nie, že v pesničke Loveless od mojej obľúbenej mužskej speváckej trojky (t.j. Kaito, Gakupo, Len) má Len ušká a ostatní dvaja okuliare....


A ešte ma napadlo.... ani neviem čo.... ale mám novú najpočúvanejšiu pesničku: http://www.youtube.com/watch?v=8PcsQRcJ8Cs&feature=related
A môj iPod mi povedal, že najpočúvanejšia pesnička je Shining collection (141), potom Adolescence (83), Imitation Black (71) a kto by to bol povedal "zvučka" z Hetalie xD (51). Najpočúvanejšia od Buono! je Independent Girl (40). Joj (nie je to super slovo?), toľko k mojim rebríčkom :D

A ešte dáke pekné obrázky ♥ (zdroj je zerochan.net, aby sa nepovedalo):





a teraz niečo vtipné :D



 'kay, brú noc a sladké sny *^_^*


1 komentár:

  1. :DDD Tento citát nejak často počujem ináč. Soshite...really, moc nahodne to nevyzerá, ale je to dokonalý klip *-*

    OdpovedaťOdstrániť