2011/04/17

kon-kon :3

Aho~j:D



Dnes mám strašnú Yamapi náladu XP

Ale ja teraz píšem článok, čo? xD Tak dobre, no.... ^,^ Myslím, že pomaly, ale isto sa vykašleme na jednu udalosť, ktorá sa stala :I. To znamená, že sa nám nechce kontaktovať Reiko/Saii..ale tak, my sme vždy boli od prírody lenivé, takže nás to nezabije.... ah! Teraz mi došlo, že sme sa ešte stále na niečom s Keke nedohodli ^^" Tomu sa vraví... ani neviem ako xD
Teraz by som sa mala učiť, ale AKOSI sa mi nechce ^,^. Aj tak už všetko mám. Dnes ráno sme totiž boli  PEŠI (áno, po celom prechodenom včerajšku) k Dómu sv. Martina, aby sme mohli vidieť biskupa. Akože, väčšia sranda sa bola pozerať na Fera (ten kňaz, čo nás má na birmovky), ktorý vyzeral, že má z tohto stretnutia najväčšiu radosť, ako sa stále na nás všetkých obzeral a usmieval sa X3. No ale.. ja som tam išla s tým, že tam bude Hikaru... ale NEBOL D: Umriem X3 Teraz už na začínam byť pomaly závislá na tom, či ho budem vidieť alebo nie =.=" XD.. Tak ale NIE JE TO MOJA CHYBA, že je tak neuveriteľne krásny, dokonca sa mi o ňom sníval včera geniálny sen :3

Má vlastne zmysel ešte v tomto článku pokračovať?! Asi nie xD Síce by som toho ešte tóóľko chcela povedať, ale nebude to nikomu okrem mňa dávať zmysel XD



Bye-bye-cycle!:D
Kon-kon, mládež!

2 komentáre:

  1. ako Hikaru xD Daj si do Googlu xD že: Coat West Luxe... a taký krásavec tam bude, toho si s nikým nepomýliš ;P

    OdpovedaťOdstrániť