2011/04/11

Anou... zase? ^______^"

Nom, viete, čo sme včera robili?
Už aj my (KONEČNE) sme si pozreli Tokyo Dome:D Teda, len Disc 1 ^^" Dnes/inokedy to dopozeráme :3 Nie, super bolo, že ja som hádala tie piesne a Kaiya ich kontrlovala v našom Neo Genesis. A ostávali posledné 4 a Kaiya: Teraz ti ich poviem v prehádzanom poradí: Filth in the beauty, Discharge, Cockroach a HESITATING MEANS DEATH! No ktoré to bude? xD
A potom na konci keď ostávala už len jedna: Aj teraz ti to diabolsky poviem prehádzane: Filth in the beauty!
Ja: Mayerová... vy ste TAK inteligentná!
To mi pripomenulo, ako je v Sekaiichi Hatsukoi krásne ukázaný POHÁR EXISTENCIE, ktorý keď je plný pretečie, a tento nám krásne pretiekol X3 A keďže v tom bolo cítiť jasné EROTIČNO, vedeli sme, že ide o FILOZOFIU Ničé a ešte dakoho XD. No, to neriešte, že neviete o čom hovoríme xD
A ešte: Včera sme boli v Mariánke na krížovej ceste..... Bol tam aj Hikaru... T^T On sa OSTRIHAL! Strašne teraz vyzerá chudák TAT. Už nie je skoro vôbec pekný T__________T


P.S.: K nadpisu sa ešte vyjadrovať nemôžeme, to až po konzultácii s Keke T,T

2 komentáre:

  1. pána :D ja ked tak citam clanok...citam citam :D a ani neviem o com je rec xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokelu toto si dovolil?? tak sa zospatit? (viem co prezivas T-T}

    OdpovedaťOdstrániť