2011/03/29

Wake up, Stand up! (haha, to isto xD)

Anou~
Píšem článok 8D
Ono, musím sa o to podeliť s čo možno najväčším počtom ľudí ^,^.
Na birmovke... máme jedného MEGAkrásneho kolegu mužského pohlavia auž len pri pohľade na neho mi takmer umiera.. všetko možné xD.
Lenže.... ja mám pocit, že ho odniekiaľ POZNÁME! Samozrejme, nie sme blbé, aby sme tam za ním nakráčali a že: "Um, čau, počuj, ja mám pocit že ťa poznám... aj ty?" No jasne, kde to žijeme?! xD
Volá sa Lukáš, my s Kaiyou mu hovoríme Hikaru.. a ostatní ho nieviemprečo volajú Melón xD Príde mi to zlaté a vtipné :3
Asi už bude koniec tohoto nezmyselného článku... Oh, už viem! Zase chodíme na skype 8D.... i keď pochybujem, že si toho NIEKTO všimol :'D, ale aj tak ^________^
Toto je náš nový objav s Yamapim a s Teppeiom ^,^ Už sme na konci a musím povedať, že ma to ozaj nakoplo do učenia:D




A nakoniec dačo úplne odveci xD Asi prestanem mať rada jednu osobu... som zvedavá, či to pôjde 8D. Je tam okolo toho jeden človek, čo ma dosť irituje... takže hlavne preto, aby som to nemusela čítať xD

2 komentáre: