2011/03/20

AS 11 :D

Takžé..... ^,^
Toto celé pôjde dole XP

Včera sme tam prišli asi o... 9:30 a dostali sme lístky (skoro som napísala kúpili XP) a rýchlo šli všetko pozrieť:D Najprv sme si chceli kúpiť plagáty, ale žiadne nemali -i keď nad Kilari sme dlho uvažovali, či nám to stojí zato xD- a takisto to bolo aj s odznakmi... Dokopy žiadne dobré neboli TAT.
Tak sme šli hore, kde sme uvideli "veľkoplošné DDRko". Keď sme ho uvideli, okamžite sme tam išli! Bol tam DOKONALÝ CaramellDansen!!! Asi hodinu sme tam stepovali, keď sa dorútila Asuu :3. Spolu s Hetalistmi, isteže:D. Konečne sme uvideli Yui a zvyšok... teraz mi vypadli mená XP. Medzitým DDRko obsadila Družina krásnych chlapcov (menovať nebudem pre istotu xD). Asuu nám oznámila, že dole uvidela nejaké An Cafe plagáty, tak sme tam hneď šprintovali:D. Teraz máme 2 An Cafe a dvoch Myvov a jedného Yamapiho odtiaľ:D ♥Q♥ Ohohoó:D
To už bolo asi cca 11:00, tak sme šli čakať... koho asi?! XD
Niigata a Mayu dorazili tamer presne. Najprv nás nevideli, aj keď sme boli asi 2 metre od nich a čakali, kedy si nás vôbec všimnú xD. Najprv sme mali nápad, (hlavne ja) že budeme chodiť za nimi, ale potom sme nakoniec prišli ku nim xDDDDD.
Ako prvé sme ich poslali na DDRko, kde ony dve šli prvýkrát... ale bola to úplná sranda xPP Potom sme chvíľu len tak chodili a fotili, až kým Kaiya, Rai a Niigy nešli na prednášku o sushi a tempure (N: Dosť už bolo teórie, ja chcem jesť! xDDDDD) a ja s Mayu sme išli na strieľačky ^,^.. Aha, nie, tam sme šli ešte aj s Niigatou, potom sme išli na mečovanie a tam odišla xDDD Kým mne dojde xD. Zatiaľ čo ma Mayu totálne prevalcovala v strieľačkách, ja som vyhrala v mečovaní sa X3.
No a potom sme tuším už len čakali na karaoke:D... tam bol Vlkosláááv!:DD Zase perfektne spieval XP. Aj taký jeden čo spieval opening z Naruta bol dokonalý xD. Družina KCH sa dole prihrnula a začala šialene povzbudzovať Vlkoslava aj toho s Narutom xDD
Potom bol cosplay (medzitým si takmer všetci šli kúpiť sushi xD).. prekvapivo sa do druhého kola dostalo Kuroshitsuji ... no a Undead, Domo-kun a zvyšok xD.
Po cosplayi bol cosplay finále... tam boli už aj osobné rozhovory s cosplayistami xDDDDD Moderátori zase ukázali, čo v nich je XPPPPPPP
Po tomto sme ešte išli na DDRko, strieľačky a fotenie sa s ostatnými X3
Potom sme už museli ísť domov T^T
Ale bolo supéééér:DDDDDDDDDD Možno pôjdeme aj dnes ešte na finálnu časť, ale ešte uvidíme ^,^
A fotečky ešte nakoniec:DDD







2 komentáre:

  1. takze vy ste nas chceli tak na zaciatku oondit?? :D :D no fujky :D :D ale ja som vedela od zaciatku ze ste to vy len som nevedela co mam robit :-/ :D :D
    ale bolo fakt kráásne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no jasne xDD si sa na nás pozrela a hneď aj otočila xD ale bol to diabolský plán >DDD

    OdpovedaťOdstrániť