2011/01/17

Úžasné sústredenie -^_^-

Tak.. ako Rai spomínala, boli sme cez víkend na birmovaneckom sústredení.
Niektorí si môžete pomyslieť, že preboha, tam ani náhodou. Úprimne, aj ja som si to myslela ^^" xD
Ale bolo to úžasné:DDD To, čo najviac stálo za to /či zato?/ bola Indiánska palička XDD Možno poznáte verziu , kde dvaja behajú po palicu, ktorá je v strede..... V tejto verzii sme mali aj kone a lietadlá ==" to bola TAKÁ sranda XDDD Koňa si asi viete všetci predstaviť, ale lietadlo možno asi nie xD Dvaja zoberú jedného medzi seba a kolmo na seba /podľa mňa jedno z toho mála využitia matiky v živote/. Ja taká, že  -ja nie, ja nie, ja nie- a koho tam vybrali? Mňa XDD Ale teda nakoniec to bolo úplne geniálne.
To jediné podľa mňa stojí za to /zato? T_T/ . Ok... Majte sa, objavila som An Cafe live na youtube, tak to idem dopozerať, lebo som ešte navidela ankkore XDDD
Sayo~nara~
Mata ne~
Ja ne~
wtf.... to posledné asi nebude správne, čo? ^^"
Majte sa xD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára