2011/01/30

Hahaha-ho-hahaha

AHO~J!
Takže, práve sme sa s Kaiyou vrátili zo.. Slovenského komorného orchestru. Bolo to.. geniálne -^w^- Boli tam husle a violončelá a ešte dačo (nebol to cimbal ale také niečo xP). A samozrejme som si nemohla nevšimnúť istých troch huslistov, z ktorých som mala záchvaty. Boli že: Vysoký (ja si nevymýšľam- vyzeral ako Sho a ešte ten pohľad....*dead*- on tak trhal hlavou pri hraní), Krpatý - ten hral s podozrivo kamennou tvárou a Vlasatý - ten vyhral XD. On mal TAK VTIPNE TOTÁLNE znudený výraz xD. Akoby tam bol nasilu xD. No ale títo chlapci sa na sebe stále smiali, usmievali, a keď boli medzi jednotlivými skladateľmi potlesky, Vysoký a Krpatý a stále.. dotýkali navzájom a iečo si so smiechom hovorili. Ono to vyzeralo strašne roztomilo :3.
A teraz k víkendu: v Piatok sme pzerali The Perfume-  Story of a Murderer... čo k tomu: Bolo to presne podľa mojích  predstáv, absolútne cool ;D Najlepšie boli scény: Ke´d prišie ldo jaskyne, kde nič konečne necítil a ako sa tam od šťastia normálne usmieval; a potom keď vystúpil z koča na popravu, bol strašne roztomilo nervózny >3<.
Potom v sobotu to bol Temný Rytier- to ma trochu sklamalo... bolo to stráášne dlhé a jediný kto tam stál za niečo bol Batman a Joker... ^,^
And the last one ide dnes večer.. nepamätám si to veľmi dobre, ale viem , že sa mi to páčilo....Jumper!:D


To je všetko~ ^w^

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára